เพื่อให้การซื้อโฆษณาบนมือถือไม่มีสะดุดและสามารถเข้าถึงนักโฆษณา AdWords หลายล้านรายได้ วันนี้เรากำลังเชื่อมเทคโนโลยีของ AdMob เข้าโดยตรงกับระบบ
AdWords ของเรา ซึ่งจะช่วยให้นักโฆษณา สามารถนำเสนอแคมเปญที่มีประสิทธิภาพ บนโมบายส์แอพพลิเคชั่นมากกว่า 300,000 โปรแกรมที่โฆษณาบน AdMob -
รวมถึงในอินเตอร์เฟซของ AdWords ทั้งหมด
นอกจากนี้ยังช่วยเพิ่มรายได้ให้กับนักพัฒนาและผู้พิมพ์โฆษณาบน AdMob ได้ จากการที่พวกเขาสามารถเข้าถึงนักโฆษณารายใหม่จำนวนมาก ตอนนี้นักโฆษณา AdWords สามารถจัดการ, วัดผลและปรับแต่งการค้นหา, การแสดงผลและวิดีโอโฆษณา เพื่อเข้าถึงผู้คนที่อยู่บนเว็บไซต์ต่างๆ มากกว่า 2 ล้านเว็บไซต์และที่อยู่บนแอพลิเคชั่นอีกกว่านับร้อยนับพันบนทุกหน้าจอ
การนำสิ่งที่ดีที่สุดของทั้ง AdWords และ AdMob มารวมกัน
คือก้าวสำคัญในการสร้างโซลูชั่นที่ครบวงจร
ที่จะช่วยให้ธุรกิจทุกประเภทได้รับประโยชน์สูงสุดในการ ทำตลาดแบบดิจิตอล
ส่วนเติมเต็มนี้ DoubleClick Digital Marketing เป็นแพลตฟอร์มการโฆษณาใหม่ของเราแบบครบวงจรเพื่อนักการตลาดและหน่วยงานที่มีขนาด
ใหญ่กว่า ที่ใช้เทคโนโลยีการโฆษณาแบบ DoubleClick ที่เราได้ประกาศไว้ก่อนหน้านี้
ตามที่การใช้งานมือถือยังคงมาเเรงต่อเนื่อง
และหลายธุรกิจมีความต้องการมากขึ้นในการปรับกลยุทธ์การตลาดของตน
ไปสู่แพลตฟอร์มมือถือและแนวโน้มผู้บริโภคบนมือถืออย่างเฉพาะ
ข้อมูลเพิ่มเติมเกี่ยวกับ AdWords สามารถช่วยให้นักการตลาด "go mobile" ได้อย่างไร
Mobile advertising has become a core part of marketers’ and publishers’
digital strategies, helping to fuel business growth and great content.
To make mobile ad buying seamless and accessible for more than a million AdWords advertisers, today we're integrating our AdMob technology directly into our AdWords system. This enables advertisers to run effective campaigns across the more than 300,000 mobile applications running ads by AdMob—all from within the AdWords interface. It also helps AdMob developers and publishers increase their revenue by giving them access to a large number of new advertisers. AdWords advertisers can now manage, measure and adjust search, display and video ads, reaching people on more than 2 million websites and hundreds of thousands of apps, across all screens.
Bringing together the best of AdWords with the best of AdMob is an important step in building integrated solutions that help all businesses get the most out of digital marketing. This complements DoubleClick Digital Marketing, our new unified ad platform for larger marketers and agencies who use DoubleClick’s ad technology, which we announced earlier this week.
As mobile usage continues to explode, businesses increasingly need to adapt their marketing strategies to mobile platforms and mobile-specific consumer trends. For more information about how AdWords is helping marketers “go mobile,” read our post on the Mobile Ads Blog.
To make mobile ad buying seamless and accessible for more than a million AdWords advertisers, today we're integrating our AdMob technology directly into our AdWords system. This enables advertisers to run effective campaigns across the more than 300,000 mobile applications running ads by AdMob—all from within the AdWords interface. It also helps AdMob developers and publishers increase their revenue by giving them access to a large number of new advertisers. AdWords advertisers can now manage, measure and adjust search, display and video ads, reaching people on more than 2 million websites and hundreds of thousands of apps, across all screens.
Bringing together the best of AdWords with the best of AdMob is an important step in building integrated solutions that help all businesses get the most out of digital marketing. This complements DoubleClick Digital Marketing, our new unified ad platform for larger marketers and agencies who use DoubleClick’s ad technology, which we announced earlier this week.
As mobile usage continues to explode, businesses increasingly need to adapt their marketing strategies to mobile platforms and mobile-specific consumer trends. For more information about how AdWords is helping marketers “go mobile,” read our post on the Mobile Ads Blog.
โดย โจนาธาน อัลเฟอร์เนส, ผู้อำนวยการฝ่ายการจัดการผลิตภัณฑ์, Mobile Ads
ที่มา http://googlethailand.blogspot.com
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น